Martina Harvanová
Televízne reklamy nevymrú
Niekedy sa sama seba pýtam, kto pozerá televíziu. Určite je to minimum mojej generácie a o mladších nekomunistických ročníkoch už snáď ani netreba uvažovať.
Viem kto som a načo som tu...ale neviem kde sa budem uberať. Študentka, ktorá nepozná svoje budúce kroky, avšak chce vidieť svet zo všetkých strán. Zoznam autorových rubrík: Médiá, Marketing, Svet na pár riadkov, V Kanade, Súkromné, Nezaradené
Niekedy sa sama seba pýtam, kto pozerá televíziu. Určite je to minimum mojej generácie a o mladších nekomunistických ročníkoch už snáď ani netreba uvažovať.
Spôsobila na americkom kontinente šok. A zďaleka nielen to. Zhrozenie z nedostatku, ktoré nám pripadá skôr smiešne, všetkých doslova vzalo. Jedlo určené pre masy, reklama vyrobená pre masy a následne masová reakcia. A fungovalo to priam ukážkovo.