reklama

Televízne reklamy nevymrú

Niekedy sa sama seba pýtam, kto pozerá televíziu. Určite je to minimum mojej generácie a o mladších nekomunistických ročníkoch už snáď ani netreba uvažovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Aj keď mojich rodičov zaraďujem skôr dogenerácie tých, ktorí ovládajú informačné systémy nadpriemerne dobre, vidím, žeo ich využívaní sa to povedať vonkoncom nedá. Oproti nám sú obyčajné lamy,veď uvážte. Mamina sa večne sťažuje na nekonečné reklamné bloky počas seriálov.Ale nápad zapnúť si film na DVD nikdy neschváli. Na otázku, čo dnes dávajúv telke notoricky jej vždy odpoviem, že nič. Aj napriek jej poznámke („Zase?To dávali aj včera...") jej nikdy nezíde na um pozrieť si niečo, čo ju skutočnezaujíma. A nemusí to byť práve jeden z našich komerčných kanálovoplývajúcich neskonalou originalitou vo výbere večerných programov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

My sme sa skrátka naučili vyberať si. Naševečery sa prestávajú odohrávať okolo televíznej obrazovky, ale presúvajú sak monitoru. Ktovie, ako budú vyzerať televízie tak o dve dekády.Niektorí tvrdia, že televízna reklama nemá budúcnosť. Kto chce vidieť filmalebo seriál, pozrie si ho radšej bez zbytočných rušičiek. Načo by smesledovali tucty praco-práškových reklám. Nemyslím, že by sa niekto v nichobzvlášť vyžíval. Ale čísla stále tvrdia o televíznych reklamách svoje.Veľký rast výdavkov do nich, neustávajúci záujem o výrobky komunikovanétouto cestou, suverénne najlepšia publicita produktov, ktorá sa zjavia naobrazovke. Televízna reklama je stále vlajkovou loďou kampane. Zjavná otázkaznie prečo... Ako je to možné, keď máme toľko možností utiecť reklame?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaujímavý je zase druhý trend. My sami totižkrátke komerčné videá vyhľadávame. Asi ťažko je predstaviť si, ako si vo voľnomčase púšťame reklamy na jogurty či zubné kefky. Ale značky, ktoré majúpotenciál u súčasnej „internetovej" generácie vedia, ako audiovizuálnereklamy treba natočiť. Aj vám už určite prišlo cez mail zopár vtipných,neočakávaných alebo uveriť/neuveriť reklám a ani vám nenapadne, že právetakéto ich šírenie bolo v úmysle pri samotnej výrobe reklamy. Vytvoriťniečo neuveriteľné a použiť najjednoduchší a najspoľahlivejší kanálna šírenie - samotných spotrebiteľov.

To je odpoveď na otázku prečo televíznereklamy budú stále filmované a sledované (či už na obrazovke alebomonitore). Príliš sa zamotali do nášho života. Sú ako čokoláda, dokážeme beznich byť, ale s nimi je o niečo zábavnejšie. Hockto môže reklamypovažovať za obyčajné kazenie vkusu, ale napratať myšlienku, posolstvo, vtipa kreativitu do tridsiatich sekúnd dá peknú robotu. A ľudia to, zdása, oceňujú.

Martina Harvanová

Martina Harvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem kto som a načo som tu...ale neviem kde sa budem uberať. Študentka, ktorá nepozná svoje budúce kroky, avšak chce vidieť svet zo všetkých strán. Zoznam autorových rubrík:  MédiáMarketingSvet na pár riadkovV KanadeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu