reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Harvanová

Martina Harvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem kto som a načo som tu...ale neviem kde sa budem uberať. Študentka, ktorá nepozná svoje budúce kroky, avšak chce vidieť svet zo všetkých strán. Zoznam autorových rubrík:  MédiáMarketingSvet na pár riadkovV KanadeSúkromnéNezaradené

reklama

V Kanade

Medzi Kanaďanmi letí ‚rough type‘

Martina Harvanová

Medzi Kanaďanmi letí ‚rough type‘

Stereotypy vravia, že Latinoameričania sa obzrú za každou sukňou, že Nemci sú skôr odmeraní alebo že Angličania vyznávajú divoké párty na spôsob drinking-to-get-drunk. Aký je typický obraz súčasného Kanaďana?

  • 22. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 670x
  • 16
Pravidelný ranný rituál – výlet za alkoholom

Martina Harvanová

Pravidelný ranný rituál – výlet za alkoholom

Nevedela som si niečo také predstaviť, kým som to nevidela v realite. Alkoholizmus naozaj existuje a ja som sa stala jeho tichým pozorovateľom. Pozorovateľom každodenných návštevníkov obchodu s alkoholom.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 464x
  • 11
Regulars, po našom štamgasti

Martina Harvanová

Regulars, po našom štamgasti

Hovoria im the regulars. Pre personál reštaurácie sú niečim medzi zákazníkom a priateľom. Ten vzťah je zaujímavý - preberáte s nimi svoj osobný zivot a pritom vám pri odchode zaplatia.

  • 11. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 936x
  • 3
Best boss ever

Martina Harvanová

Best boss ever

Bez toho, aby to vyznelo ako klišé, môžem spokojne povedať, že mám asi najlepšieho šéfa, aký môže byť.

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 6
Čím viac modlitieb, tým lepšie (?)

Martina Harvanová

Čím viac modlitieb, tým lepšie (?)

Spojené štáty sú vraj jednou z najreligióznejších krajín. A očividne tým ovplyvňujú aj svojho severného suseda. V Kanade budú totiž deti povinne oslavovať toho najvyššieho v najmenej deviatich náboženstvách.

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 996x
  • 22
reklama
Pohybliví Kanaďania

Martina Harvanová

Pohybliví Kanaďania

Kanaďania vraj netrpia obezitou tak mohutne ako populácia Spojených štátov. Spomenula som si na to, keď som videla v sobotu ráno tie počty športuchtivých nadšencov preháňajúcich sa po Vancouvri.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu